Menu
Helpdesk
In onze helpdesk documentatie kunt u heel veel informatie vinden en een antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht het zo zijn dat u niet kunt vinden wat u zoekt, schroom dan niet en neem contact met ons op per email of telefoon. Bij ons geen bandjes of ticketnummers! Wij zijn altijd van harte bereid om u van advies te dienen.
- Hoe beheer ik de DNS zone?
- Hoe wijzig ik nameservers?
- Wat is IPv6 en ondersteunen jullie dat?
- Domeinnaam aan DNS toevoegen
- Wat is een SPF record?
- Wat is een A record?
- Wat is een AAAA record?
- Wat is een CNAME record?
- Wat is een MX record?
- Wat is een NS record?
- Wat is het verschil tussen provider nameservers of een eigen DNS set?
- Wat is een TXT record?
- Wat is een PTR record?
- Wat is een SRV record?
- Wat is een SOA record?
Toch vragen?
Heeft u nog vragen, loopt u gewoonweg vast? Wij zijn er voor u! Tijdens kantooruren kunt u ons bereiken op 085 06 09 050 (maandag t/m vrijdag van 09u⁰⁰ – 17u⁰⁰). Indien u ons liever per mail wilt benaderen kunt u het onderstaande contactformulier invullen. Als u ons op werkdagen voor 17u⁰⁰ mailt, krijgt u nog dezelfde werkdag bericht van ons!