Bel: +31 85 06 09 050

Helpdesk

In onze helpdesk documentatie kunt u heel veel informatie vinden en een antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht het zo zijn dat u niet kunt vinden wat u zoekt, schroom dan niet en neem contact met ons op per email of telefoon. Bij ons geen bandjes of ticketnummers! Wij zijn altijd van harte bereid om u van advies te dienen.

 

  • Hoe beheer ik de DNS zone?
  • Hoe wijzig ik nameservers?
  • Wat is IPv6 en ondersteunen jullie dat?
  • Domeinnaam aan DNS toevoegen
  • Wat is een SPF record?
  • Wat is een A record?
  • Wat is een AAAA record?
  • Wat is een CNAME record?
  • Wat is een MX record?
  • Wat is een NS record?
  • Wat is het verschil tussen provider nameservers of een eigen DNS set?
  • Wat is een TXT record?
  • Wat is een PTR record?
  • Wat is een SRV record?
  • Wat is een SOA record?

Toch vragen?

Heeft u nog vragen, loopt u gewoonweg vast? Wij zijn er voor u! Tijdens kantooruren kunt u ons bereiken op 085 06 09 050 (maandag t/m vrijdag van 09u⁰⁰ – 17u⁰⁰). Indien u ons liever per mail wilt benaderen kunt u het onderstaande contactformulier invullen. Als u ons op werkdagen voor 17u⁰⁰ mailt, krijgt u nog dezelfde werkdag bericht van ons!

Uw (bedrijfs)naam *

Uw telefoonnummer *

Uw e-mail *

Hoe wilt u bereikt worden?*

TelefoonE-mail

Uw bericht