Menu
Helpdesk
In onze helpdesk documentatie kunt u heel veel informatie vinden en een antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht het zo zijn dat u niet kunt vinden wat u zoekt, schroom dan niet en neem contact met ons op per email of telefoon. Bij ons geen bandjes of ticketnummers! Wij zijn altijd van harte bereid om u van advies te dienen.
- Hoe zit jullie netwerk in elkaar?
- Systeemeisen bij ondersteuning
- Hulp op afstand
- Storingsdienst
- Nieuwsbrief in of uitschakelen
- Hosts file aanpassen Mac OS
- Hosts file aanpassen Windows 8
- Hosts file aanpassen Windows 7
- SSL / HTTPS beveiliging
- FileZilla gebruiken
- Wat is de ICANN?
- Hostingpakket voor bestaande domeinnaam
- Domein checker integreren in eigen site
- Voorbeeld PHP script voor het versturen van e-mail
- Help, ik krijg een ‘Welcome to Parallels!’ pagina
- Wat is een DDoS aanval?
- Hosts file aanpassen Windows 10
- Verschil tussen een absolute path en relative path
- Ondersteunen jullie Git?
Toch vragen?
Mocht je nog vragen hebben of loop je gewoonweg vast? Wij zijn er voor je! Tijdens kantooruren kan je ons bereiken op 085 06 09 050 (maandag t/m vrijdag van 09u⁰⁰ – 17u⁰⁰). Indien je ons toch per mail wilt benaderen kan je het onderstaand contactformulier invullen. Mocht je voor 17u⁰⁰ ons mailen krijg je nog dezelfde werkdag bericht van ons!